poniedziałek, 19 grudnia 2011

Wycieczka ^^

Byłam dziś na wycieczce ze szkołą w Magnolii w kinie 5D. Fajnie było xD . Były filmy: Tsunami, Podróż do wnętrza ziemi i Historia Polski. Wyszłam jak ostatnio cała mokra po filmie Tsunami, cały czas pryskali wodą, a jak były na filmie szczury to wszyscy piszczeli xD . Szkoda, że jeden film trwał tylko 15 minut... Po wyjściu z kina koleżanki zobaczyły jakąś babkę, która reklamowała jakąś konsole. Na środku korytarza stał telewizor z podłączoną konsolą, babka pokazywała jakąś grę, w której się tańczyło (już nie pamiętam jak nazywała się ta konsola i gra xD). Koleżanki grały w nią po 2 razy, i musiałam na nie czekać aż mnie głowa bolała od muzyki. Ludzie idąc dziwnie się gapili, a jeden koleś zatrzymał się z dziewczyną i gada 'no patrz jakie dzieci, dziwne jakieś, kręcą dupą po środku sklepu' i odszedł o.o . Kiedy dziewczyny skończyły grać, zostało nam tylko półtorej godziny do zbiórki (grały 30 minut xD). Przechodząc, zobaczyłam sklep Clarie's. Od razu do niego wbiegłam. Koleżance też spodobały się rzeczy w tym sklepie (tam wszystko jest takie zajebiste o.o oprócz regału z rzeczami z mordą biebera xd) i razem siedziałyśmy tam z 30 minut. Nie mogłam się na nic zdecydować, chodziłam po sklepie, ale wszystko było fajne. W końcu kupiłam sobie naszyjnik i 9 par kolczyków (były tylko za 15 zł, jutro mogę dać zdjęcia). Byłyśmy jeszcze w Saturnie, bo koleżanka musiała płyty zobaczyć xD. Szukałam płyty BvB, ale niestety nie znalazłam, żadnego zespołu który lubię... Szkoda ^^.Kiedy wróciliśmy z wycieczki, musiałam jeszcze jechać do lekarza. Wróciłam późno, ok. 17:30. Gdy moja mama przyszła, ucieszyłam się, bo przyszła moja paczka z kupionymi naszyjnikami i bransoletkami z glovestar.pl . Kupiłam tam różowy naszyjnik z kastetami, turkusowy z diamentem i różowo-czarną bransoletkę z ćwiekami. Chciałam też kupić turkusowe spodnie z zebrę, ale okazało się, że nie ma na mnie rozmiaru -.-" . Muszę jeszcze poszukać co bym chciała od taty dostać xD . Od mamy dostane króliczka Skelanimals (mam już słonika) i doczepiane pasemka, ale moja mama nadal się pyta, czy jeszcze czegoś nie chcę xD. Teraz musze jeszcze czegoś poszukać i muszę się pouczyć. Jutro mam sprawdzian próbny ^^. Do jutra xD

0 komentarze:

Prześlij komentarz