sobota, 10 grudnia 2011

Nowy Blog

Haii. ;3 Więc tak... Jestem Milena (możecie na mnie mówić Mika) i mam 12 lat. Mieszkam w okolicach Opola. ^^ Więcej o mnie w zakładce po prawej stronie. Chciałam założyć tego bloga ponieważ... no po prostu chciałam xD . Będę się starała tu pisać codziennie. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog-pamiętnik i będziecie go odwiedzać. Na razie nie będę się rozpisywać, ponieważ mam dużo pracy z wyglądem bloga i troche mi to zajmie. Zaczynam pisać już od jutra. Do zobaczenia ;3

6 komentarze:

amzyy pisze...

Fajnie się zapowiada ;)

Natif Abderyta pisze...

No cóż... Zobaczymy coś będziesz tu pisała. ;)
[Armelle z zapytaj]

Natif Abderyta pisze...

Hm... Cóż za zaszczyt... Jestem pierwszym obserwatorem...

A co do bloga to pewna rada... Wejdź w projekt --> Ustawienia --> Komentarze (pod ustawieniami) --> Jest tam taka opcja jak Kto może komentować? - zaznacz, że Każdy - obejmuje użytkowników anonimowych, bo nikt nie będzie (spoza bloggera) mógł komentować Ci postów.

Mika pisze...

Dziękuję za rade. Już ustawiłam i mam nadzieję że będzie więcej komentarzy.

Yumiko pisze...

No to wpadam jutro, żeby zobaczyć jak ci idzie. :>

Mika pisze...

Posty będę dodawać najczęściej po południu, po lekcjach xD

Prześlij komentarz