niedziela, 11 grudnia 2011

Dzisiejszy dzień

Od dzisiaj będę pisać na blogu codziennie. Myślę, że wam się spodoba xD
W nocy nie mogłam zasnąć, ponieważ mój kot cały czas skakał na mnie ze swoimi zabawkami, albo próbował mi ściągać misia z półki nam moim łóżkiem ^^. Mój malutki kotek wygląda jak tygrysek, i dokładnie tak się zachowuje. Nawet jak ręką machnę to poluje na mnie i nagle skacze. Często się do mnie tuli, ale potem zaczyna gryźć xD . Jeśli chcecie, mogę jutro dodać jego fotkę. A nazywa się... po porostu Kicia xD . Tylko na to reaguje, jeśli ktoś woła 'Kicia, Kotek, Kiciuś'. Nie lubi jednej z moich koleżanek, jak tylko ją widzi to ucieka, bo ona go dręczy xd . A moją najlepszą przyjaciółką jest Ewelina. Mam nadzieje że będzie czasami wchodzić na tego bloga xD . A może nawet będzie pisać ze mną ;3 . Cały dzień dzisiaj naprzemiennie oglądałam telewizor i grałam na komputerze. Nie miałam dziś nic fajnego do roboty. ^^ Pisałam też na gg z koleżanką z sd Weroniką (zapiski8). Tydzień temu oglądałam śmieszne filmiki i nie mogę tego zapomnieć... 'On ma dzide!', 'McDonald i kisiel! Mniam!', 'Nie stać cie na baton, nie!', 'Łyżwiarz wie, że kotek odkopał prezent' xD A oto 1 z tych filmików:


Więcej jest w profilu http://www.youtube.com/user/Cybermarianpl .
Razem z koleżankami cały czas się z tego śmiejemy xD. I jakoś nie mogę przestać cały czas słuchać Black Veil Brides - The Legacy.


I tak się nudzę do wieczora. ^^ Jutro dodam może bardziej ciekawszą notkę xD .
Na dzisiaj to tyle, trzeba jeszcze lekcje skończyć... I pobawić się z kotkiem. ^^

PS. Dziękuję, że dodajecie się do obserwatorów ;3.

1 komentarze:

Natif Abderyta pisze...

Fajnie, by było gdybyś wstawiła jakieś zdjęcie. I cóż za zbieg okoliczności... Moją Amie również jest dziewczyna o imieniu Ewelina...
Pozdrawiam.

Prześlij komentarz